2013年8月26日 星期一

《COS 團 公演》2013-08-18 - Blue 2Nd Stage「Reset」


2013-08-18,劣者有幸從KUMI 團長中得到了一張門票。
可惜的是劣者也遲到了,但大部分的表演有幸看的到。
"台上一分鐘,台下十年功!"

另外當天台下更有風光風采!

不知你們有沒有看到?

現在先來 團長的BLOG文感想!


-----------------------------------------------
(撰文:團長KUMI)

[呢D先叫字海囉,成3千字你睇唔睇?」
話說PLAN左半年既公演終於完左,習慣左呢半年放工放假都好都係改PLAN搞公演,
今日終於唔洗咁做其實有D空虛。

記得星期日開會果時,我記得果時我講過:
「練左半年,今日終於見到
我地既成果,21個人唔係獨立既,大家係1TEAM,唔係個體,換衫大家要幫手,唔好衰比人睇。」

都記得係最後一個月果時,我都同MBS講過:
「我好希望今年會有人
睇完我地公演之後會打後感,會讚我地進步左,好希望會有人同我講我地好過__(自行填寫),
都好希望我地唔會係最衰果團,希望大
家圓到我心願。」

最後我講既呢兩段野都成真左,雖然我覺得我地可以再做好D,因為我睇片見到好多新MBS都怯同跳錯,好多舊MBS雖然HIGH左但係其實都唔夠HIGH,
MC一樣咁爛,但係見到大家係後台換衫
咁團結,收到觀眾既反應係「平靚正」「真係進步左好多」「好好睇
(重有句MBS你地知道就夠,我打出黎實比人轟炸XD⋯⋯)
我就知道我地呢半年既努力真係無白費,無論係新舊MBS都好,
好多謝你地花左咁多心機時間去搞我地呢場公演。

今年公演,衫好多,加埋UNIT其實有8套,唔加中場休息我地係幾乎換唔到咁多套衫,
要9個人連跳完H!P之後8分鐘內換好NM
B衫,出去跳NMB,我真係好驚飛唔起人,疊唔到上去同有咩意外
所以果15分鐘希望大家唔好介意,先係到講聲唔好意思。

今年公演,人好多,MEMBERS 多,觀眾多。記得上年我地只係預左70個位,雖然賣哂票但係好多人都無黎到所以好空,
但今年我地終於做
到爆場呢樣野,三面台都坐得哂實在好感動。雖然我知道其實重有D買左票既朋友無黎,
又可能其實想睇但唔知點買票既人,但係都係到
多謝你地既支持。
MEMBERS 不停加加減減,最尾21個人,各有各不足
,一個團隊有火花好正常,
我同你地講我地半年無嘈過都無人信,不
過大家無介懷就可以了。

今年公演,由3點入場見到咁多人已經好感動,比起上年,今年聽到好大聲既應援聲我比上年更加給力,
除左下半場岩岩開始未訓醒之外
其他歌都給200%既精力!第三次跳Heavy rotation C,呢隻歌我已經loop到唔想再loop;
everyday企
最後排其實到底有無人睇到我?
走7賣萌又萌唔起;
SKE我唔是C
OS緊玲奈之TWO ROSE跳錯哂、PAREO第一次跳得岩;
NMB未訓醒MODE
U19加少HIGH北川,係後面見到啊善好似差D企唔起勁驚;
唔到上張椅到差D PK嵐夜;
拎糖當MIC比人笑既CANDY;
比BU好少少既HK
T全部跳既歌都多謝PART我既人,多謝你地一路執我動作!
其實
本身重有1%,但係音樂錯左EN又急所以CUT左,有機會就算拍片都想補番!!!!!!
然後好感動係VIDEO聽到H!P歌都有
人應援!!!!!!H!P最高(喂)


最後先多謝果日黎幫手既STAFF,接待既RYO同小夜,音響室既得意同謝振,
拍片出片勁快既ERIC同LEO,重有好多影相都
唔知計唔計既STAFF既朋友仔。

我地BLUE無STAFF TEAM,所有公演黎幫手既都只係MBS搵番黎既朋友,所以人數
唔多,
更衣室換衫搬道具都係我地MEMBERS 自己搞番,可能會有人覺得
其實我地可以搵更多既人番黎幫手,
但係我覺得呢D番比我地自己做
可以增加我地既團結同合作性!

另外好多謝IVY媽媽同我男人既資
助啦~最最後就係各位MEMBERS。
小糖,友希,相相,小夕,Alic
e,Coco,毛,A姐,小怡,表妹,貓,盧。12位第一次同你地合作跳舞~
盧盧識左你6年叫好耐之前已經叫你全名唔知點改口叫
你RORO,見你升左LV做女神但無女神咁HILL張真係太好XDDD。
雖然練舞黎唔到但係你會擔心會唔會拖慢進度會主動叫我地C
UT歌,MC好勁,好正J死你XD其實友希我已經識左佢好耐,
前同佢有幾句,都有因為__(自行填寫)嘈過幾句,估唔到最後會同你跳到,你重拉埋相相,小夕入黎。你地三隻妹妹仔為我地帶黎好多笑料,
小夕跳得好好好努力好小松好好J一D都唔似13歲;相相
好努力雖然跳得唔係咁好但係你會為你跳得差而喊好欣賞你;
友希雖
然你一路都好怯,我記得我同你講過唔可以比佢地睇死你,雖然公演你做唔到你最好,但係我希望我地日後再上台既話,
你可以進化到比
你最好果面比佢地睇番,等佢地後悔當初咁對你!
小糖,小怡係AK
IBA小組,兩個傻仔都好搞笑。小怡一係到就笑料大爆炸,唔知點解有你既HR會特別開心,
記得你同我地講就算幫到我地跳一隻都好
開心真係好感動,雖然你成日唔黎,但係我其實從心入面鐘意你嫁,你無飛鞋,
留番有機會EVENT再飛啦,唔好__(自行填寫)啦
XDDD小糖你入黎既時間真係短之又短,跳既舞雖然唔多但係要你咁短時間內練哂真係辛苦哂,
有時練舞叫到你出黎先發現同你跳果d
人全部黎唔到我有d唔好意思,不過見到公演你有咁既水準除左緊張左少少其實你既表演已經好好嫁啦!
雖然毛毛A姐,又係識左你地一
段時間之後先同你地跳,一開始我已經好鐘意A姐因為佢真係好好J呀呀呀!毛毛又好似公仔!
同你地跳舞真係好開心呀你地會練左舞先
出黎同埋真係表演會好給力,雖然A姐BB豬佢好緊張但係真係好正呀!
另外A姐BB我愛你既你幫手車衫我決定以身相許~~之後係表
妹,你係你表姐拉過黎,上年城大已經識你已經叫你入團,
估唔到一
跳就跳公演,雖然你好唔HIGH成日黎唔到練舞又好似無食飯咁但係我見你練舞其實都好比心機,因為無衫果日CUT左你U19真係唔好意思,
如果可以下次一定同你跳番,希望下次你唔好再學你表姐
咁冷靜!啊貓係我係第二團識既妹妹仔,跳既歌又係唔多,但係會比心機跳好自己跳既歌,
雖然中間CUT左你幾隻歌但係希望你唔好介
意,係到拎左EXP,你番到DH跳舞一定會易上手左,希望你果面既表演成功!

最後COCO,ALICE,我知呢個公演我地有D誤
會但希望你地已經無介意。
ALICE你無論做D咩都好成熟,練哂
舞先出黎會教其他人,為COS河西落左好多心機,今次公演好多有河西份既歌你都係跳佢個位,
打從心裡覺得似,有得出自己鐘意既人
既位又出得似真係登你開心,岩岩見到你話CANDY太給力,希望有機會同你一齊洗白同生唱番!

COCO,練舞會肯問敢出聲,有唔
同會講唔會由佢同格離唔同其在太好,其實一路都好驚果D唔識又唔問既人,對你既期望一直都好因為一開始我地舊人已經覺得你係呢批新人最好果個什至已經當左你係舊人,所以都比左都算多既歌你跳同都好隻歌C位你,你係咁多個新人入面唯一一個鐘意H!P既,
所以
相對地你係勁多歌w練舞果時覺得你48既歌都無咩問題係H!P歌D動作好怪,雖然都執過但係睇番D片先發現原來你少左既真係經驗
好多歌都失準覺得好可惜,如果有機會希望可以同你洗黑。總結呢
一批新人真係好正,好多謝你地,雖然我地相處左唔係好耐,
但都希
望你地覺得呢幾個月係覺得開心既。
另跳過既豆沙,佩,IVY,C
HERY,善,童,糖,CHERRY,小霜。豆沙同你識左都OK耐一路都覺得你好掂,SOLO。
UNIT。團歌比哂100分,今
年H!P D衫真係唔該哂你,知你好鐘意H!P,其實真係好希望係公演加多隻既係MM而唔係C-UTE,
希望可以係EVENT跳番白金9人
時間既歌,圓大家既夢XDDD佩,小霜,你地兩個二期生雖然一D都唔似二期生成日比D新人話番轉頭,
但係睇到你地真係進步左,希
望你地一路進步落去,再有EVENT唔會好似D新人咁制做問題比我煩XDDDD靜低既幾條八婆,
轉眼間已經同你地跳左三年幾啦,
真係估唔到咁耐,由識你地到而家大家都進步左好多,睇番當年係__(自行填寫)既片我地真係完全唔同哂,
記得我地話唔可以衰比佢
睇,我地真係無衰到,我地重好過佢地,我地到做到啦!
今次公演,
舞果到除左CHERRY辛苦哂其他人,歌同生寫辛苦童善,CHERRY辛苦你成日要比咁多IDEA我,同成日比我煩。


雖然解散重
組,但係我知道重組後一定會有你地,我比其他人自豪既,
係我地既
開國元老幾乎無走過,就算點改革我地都會係一team ww

最後過左今次公演,我應該唔會再跳嫁啦,不過如果日後blue再
出現番,大家可能會係H!P既EVENT到見到我補位,
多謝各位
觀眾留左個咁好既回憶比我!THX ALL!!!!!BLUE最高!!!!






------------------------------------------------


以上!

沒有留言:

張貼留言