2013年11月5日 星期二

岩佐美咲 - リクエスト カバー (Request Cover) 碟評



早幾個月前,當我知道岩佐要出Request Cover要票選時,我心裡面就有幾首歌想佢唱,而大部份都唱左,所以我很期待呢隻碟,好想即刻買回來聽,然後同大家一齊分享。
成隻碟有12隻歌,我呢隻係初回限定,多一隻DVD碟,不過,我要聽歌!
聽完之後,我覺得佢唱殘雪、淚光閃閃、藍燈橫濱麻麻地,因為呢3首唔可以死用演歌技巧唱,殘雪係結他Folk、淚光閃閃基本上只有夏川里美唱得最好 (兩者比較,夏川的細緻,岩佐相對較粗) 藍燈係60年代情歌,不是演歌,佢太細個,唱到唔知點咁。正歌就係主打越冬つばめ、償還、任時光在身邊流逝、北の宿から(最主打呢首!)。至於Love Is Over,這首歌應該是經歷滄桑的女性唱比較適合,岩佐未夠,揀o個個係玩佢。其他的可以一聽。

剛才所謂"死用演歌"方法,簡單講就是死"練"住把聲來唱,不太懂放輕把聲。不過,大家睇得出佢既演歌進步不少。因為由無人站開始,慢慢懂得用感情控制首歌,而不是硬硬的"去到邊個位就用邊個音啦"o個種生硬感覺,在"假如我住在天空上"的副歌部份,同"無人站"副歌比較,前者比較自然。呢隻大碟中北の宿から的副歌中 "....あなた、こいしい。。。”當中轉假聲部份雖然在點急,但是好明顯是為了突出"こいしい"的假音,從真音轉假音係聽得出係順的,這是一個好好的進步。大家收到隻碟時不妨留意一下。

我其實可以寫得更多的,但畢竟只是聽了一次,要聽多幾次先能夠再有D料跟大家分享。4星碟,比左好多分在"北の宿から"度。

成隻碟,5分滿分的話會俾4分。那1分是因為演歌內的轉聲控制,抑揚頓挫的部份仍然有進步空間,以及用演歌風格唱流行曲的問題。

這只是我第1次聽完整隻碟而得出來的"碟評",我也許會再加以補充。
最後,岩佐美咲是所有AKB成員裡面最想佢成功的成員。由紀是我偶像,但我不會寫她的任何碟評,因為我寫由紀恐怕是全港最不公平,最偏幫的,所以我一定不會寫。

沒有留言:

張貼留言